وبلاگ میزیتو بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی | بهترین راهکار چیست؟
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی | بهترین راهکار چیست؟

منتشر شده در ۱۱ روز پیش

زمان خوانش ۷ دقیقه

انتشار ۱۱ روز پیش

خوانش ۷ دقیقه

ارتباط اصولی با مشتریان؛ ستون اصلی شرکت‌های مشاوره تبلیغاتی
تفاوتی ندارد که شما در چه حوزه‌ای صاحب یک کسب‌وکار هستید. در هر صورت ارتباط بهینه با مشتریان، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکار شما به‌شمار می‌آید؛ به‌خصوص برای شرکت‌های مشاوره تبلیغاتی که باید همواره ارتباط مداومی با مشتریان خود داشته باشند. برای بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی، بهترین راهکار استفاده از یک سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری است. این سیستم به شما برای پیدا کردن لیدها و افزایش نرخ تبدیل کمک بسیار زیادی می‌کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا این راهکار بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی را بررسی کنیم.
 


سرویس خدمات مشتریان چیست؟
قبل از این که به سراغ نقش CRM در بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی برویم، بهتر است کمی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شویم. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا نحوه تعامل مشتریان با شرکتتان را بررسی کنید. همچنین CRM رفتار مشتریان در زمان دریافت خدمات شما را نیز کاملا مشخص می‌کند. از دیگر کاربردهای این سیستم می‌توان به بررسی فرایند تبدیل مشتری اشاره کرد.


اما چرا با استفاده از CRM، بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی ممکن می‌شود؟

در پاسخ به این سود باید گفت که تمام مشتریان مسیر یکسانی را در برخورد با کسب‌وکار شما طی نمی‌کنند. زمانی که مشتریان داده‌های متفاوتی در برخورد با کسب‌وکار شما دارند، جمع‌آوری و پردازش این داده‌ها دشوار می‌شود. از طرف دیگر شما برای بررسی رفتار مشتریان و پاسخگویی صحیح به آن‌ها، باید این داده‌ها را به شکل مناسب پردازش کنید. اینجاست که نقش CRM در شرکت‌های مشاوره تبلیغاتی بیشتر از گذشته پررنگ می‌شود.
با استفاده از CRM، شما می‌توانید متوجه شوید که در چه مواردی به بهبود روابط با مشتریان خود نیاز دارید، کجا برای ارتباط با مشتریان دچار مشکل هستید و در چه بخشی از ارتباط با مشتریان نیاز به بهبود دارید.


بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی با CRM
حال که با مفهوم و کاربرد سیستم CRM‌ آشنا شدیم، نوبت آن است که مزایای آن در بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی را بررسی کنیم. به‌طور کلی این سیستم برای کسب‌وکارهایی که در آن‌ها ارتباط اصولی با مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد، نقش پررنگی ایفا می‌کند. با این حال در شرکت‌های مشاوره تبلیغاتی این سیستم نقش کلیدی‌تری خواهد داشت. در ادامه با این مزایا بیشتر آشنا می‌شویم.
 
بهبود خدمات مشتریان و حفظ آن‌ها
تمام شرکت های مشاوره تبلیغاتی به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. سیستم CRM به شما کمک می‌کند تا هزینه شرکت خود را کاهش دهید. چرا که تیم شرکت شما با استفاده از این سیستم می‌توانند روی وظایف مهم‌تر تمرکز کنند. ابزارهای CRM می‌توانند بسیاری از وظایف ساده را برعهده بگیرند و در نتیجه نیروی متخصص شما می‌تواند به‌جای وظایف بی‌اهمیت و کوچک، روی پروژه‌های مهم‌تر تمرکز کنند.


افزایش فروش
زمانی که بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی انجام شود،‌ مشتریان شما وفاداری بیشتری خواهند داشت و دوباره به سراغ شما خواهند آمد. سیستم CRM به شما کمک می‌کند تا با ساده کردن فرآیند فروش و خودکارسازی وظایف اصلی، خط لوله فروش خود را ایجاد کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تا تمام داده‌های فروش خود را تجزیه‌و‌تحلیل کنید و آن‌ها را در یک مکان متمرکز ذخیره کنید، که هر کسی که به آن نیاز دارد، می‌تواند به این داده‌ها دسترسی داشته باشد.
 
بهبود تجزیه‌وتحلیل
تجزیه‌و‌تحلیل برای درک رفتار مشتری ضروری است. داده‌های مشتری زیادی برای جمع‌آوری وجود دارد، اما آیا شما و کارمندانتان معنی آن و نحوه استفاده از آن‌ها را می‌دانید؟ در واقع می‌توان و باید از آن برای بهینه‌سازی کسب‌وکار خود استفاده کنید. سیستم‌های CRM دارای قابلیت تجزیه‌و‌تحلیل داخلی هستند که می‌توانند داده‌های مشتری را دسته‌بندی کنند. این معیارها، مانند نرخ کلیک، نرخ پرش و داده‌های جمعیتی، می‌توانند موفقیت یک کمپین را نشان دهند و فرصت‌ها را برای بهینه‌سازی بیشتر برجسته کنند.

 


بازاریابی قدرتمندتر
سیستم CRM به شما اجازه می‌دهد تا بازاریابی هدفمندتری را با هدف نیازهای خاص مشتریان خود ایجاد کنید. این به شرکت مشاوره تبلیغاتی شما اجازه می‌دهد تا رویکردی شخصی برای ارتباطات ایجاد کند و همچنین می‌توانید محصولات و خدمات جدیدی را ایجاد کنید که مشتریان شما واقعا به آن‌ها نیاز دارند.


افزایش سودآوری
استفاده از CRM و بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهد که تشخیص دهید کدام مشتریان سودآور هستند و کدام یک نه. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با هر بخش به مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برخورد کنید. با انجام این کار نه‌تنها می‌توانید هزینه‌های خود را بهینه کنید، بلکه می‌توانید با تمرکز بر سودآورترین مشتریان خود، سودآوری خود را نیز افزایش دهید.


مزایای میزیتو برای بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی
وقتی صحبت از سیستم CRM می‌شود، باید گفت که شما باید از یک پلتفرم معتبر و با قابلیت‌های فراوان استفاده کنید. پلتفرمی که علاوه‌بر امکان مدیریت مشتریان، قابلیت‌های دیگری مانند مدیریت پروژه، بهبود ارتباط تیمی و... داشته باشد. میزیتو به‌عنوان یک پلتفرم بومی مدیریت پروژه، بخش CRM بسیار قدرتمندی دارد و به همین خاطر بسیاری از شرکت های مشاوره تبلیغاتی برای بهبود خدمات مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم CRM میزیتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعیین دسترسی کارمندان به اطلاعات طبقه‌بندی شده مشتریان
  • ایجاد پرونده برای هر یک از مشتریان
  • اشتراک‌گذاری داده‌های هر مشتری با اعضای تیم‌های مختلف
  • امکان استفاده از برچسب‌های مختلف برای مشتریان مطابق با شرایط آن‌ها
  • ثبت و بررسی گزارشات تماس و درخواست‌های پیشین مشتریان
  • امکان مکاتبات درون‌تیمی در رابطه با مشتریان
  • سپردن تسک پیگیری مشتری برای کارمندان

 
میزیتو؛ انتخاب اول شرکت های مشاوره تبلیغاتی برای CRM
اگر به دنبال یک پلتفرم بی‌نظیر و بومی برای بهبود خدمات مشتریان در شرکت های مشاوره تبلیغاتی هستید، میزیتو می‌تواند انتخاب اول شما باشد. ما با ارائه یک پلتفرم مدیریت پروژه کاربردی و کاملا فارسی، به شرکت مشاوره تبلیغاتی شما کمک می‌کنیم تا علاوه‌بر ارتباط موثر با مشتریان، پروژه‌ها و اعضای تیم خود را به شکلی بهینه نیز مدیریت کنید.


سوالات متداول
چرا شرکت های مشاوره تبلیغاتی باید به بهبود خدمات مشتریان خود توجه داشته باشند؟
تمام کسب‌وکارهایی که برای افزایش فروش خود باید مشتریان جدید را جذب کنند و با آن‌ها ارتباط مداوم داشته باشند، باید خدمات مشتریان مناسبی داشته باشند. شرکت‌های مشاوره تبلیغاتی نیز از این قاعده جدا نیستند و به همین خاطر بهبود خدمات مشتریان برای این کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است.


بهترین پلتفرم مدیریت مشتری برای شرکت های تبلیغاتی ایرانی چیست؟
در حال حاضر می‌توان گفت که میزیتو به دلیل قابلیت‌های بسیار کاربردی و متنوع و همچنین پشتیبانی کامل از زبان فارسی، بهترین پلتفرم مدیریت مشتری برای شرکت‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود.
 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!